Οργάνωση και επιμέλεια Λογιστηρίου Επιχειρήσεων
Ανάληψη και επιμέλεια των παρακάτω λογιστικών και φοροτεχνικών εργασιών:
- Να κατευθύνει και να παρακολουθεί την εφαρμογή του όλου λογιστικού συστήματος της επιχείρησης,
- Τήρηση τα από τον Κώδικα Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (Κ.Φ.Α.Σ.) προβλεπόμενα λογιστικά βιβλία
- Έλεγχος όλων των παραστατικών και της καταχώρησης αυτών στα βιβλία της επιχείρησης
- Να ενεργεί τη συμφωνία πελατών – προμηθευτών – χρηματικών διαθεσίμων της επιχείρησης
- Σύνταξη των περιοδικών δηλώσεων Φ.Π.Α
- Σύνταξη των Περιοδικών Δηλώσεων απόδοσης Παρακρατούμενων Φόρων
- Ανάρτηση των βεβαιώσεων ελευθέρων επαγγελματιών
- Επιμέλεια της έκδοσης των πάσης φύσεως βιβλίων και στοιχείων
- Έλεγχος της πορείας των αποτελεσμάτων και ενημερώση της επιχείρησης
- Σύνταξη των ετήσεων οικονομικών καταστάσεων
- Σύνταξη των φορολογικών δηλώσεων της επιχείρησης
- Σύνταξη των δηλώσεων ακίνητης περιουσίας
- Να συντάσσει και να συμφωνεί τις Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Τιμολογίων
- Σύνταξη και να υποβολή των δηλώσεων φόρου εισοδήματος των εταίρων της επιχείρησης
- Παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης στην επιχείρηση σε θέματα λογιστικά, Φορολογικά
- Μέριμνα για τη ρύθμιση φορολογικών οφειλών, καθώς και οφειλών σε ασφαλιστικά ταμεία
